LIVRAREA PRODUSELOR

Cat costa livrarea produselor?

Livrarea produselor se face prin curier rapid in orice oras, comuna sau sat din Romania. Taxa de transport este fixa 20 lei, pe teritoriul Romaniei, indiferent de localitate. Transportul este GRATUIT pe teritoriul Romaniei la comenzile de minim 500 lei.

Taxa de transport pentru returnarea de produse se achita de catre cumparator, indiferent de valoarea produselor si variaza in functie de firma de curierat pentru care optati. In cazul in care doriti retunaream produsului, puteti alege orice firma de curierat doriti dvs care efectueaza livrarea “door to door” adica la adresa.

Taxa de transport pentru schimbul de produse este 0 lei in cazul comunicarii solicitarii in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la primirea coletului sau se achita de catre cumparator in cazul comunicarii solicitarii de schimb in termen de 4 sau mai multe zile  in limita termenului legal de 14 zile calendaristice. In cazul in care cumpartorul nu indeplineste conditia obligatorie pentru transport gratuit, taxa de transport aferenta schimbului  este de 30 lei si este suportata de cumparator.

Primadiva.ro isi asuma responsabilitatea pentru integritatea produselor pana in momentul inmanarii coletului catre un reprezentant al firmei de curierat. Firma de curierat/transport isi va asuma responsabilitatea ulterioara a unei posibile deteriorari sau pierderi a coletului. Astfel va rugam sa verificati pachetului in prezenta reprezentantului firmei transportatoare. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat sau desfacut va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar orice reclamatie ulterioara este declarata nula.

Cat dureaza livrarea produselor ?

Produsele ajung la dvs. acasa in 1-10 zile lucratoare din momentul in care comanda dvs. a fost preluata. Peste 90% din produsele comercializate sunt brandul PrimaDiva, marca inregistrata la OSIM si fabricate in atelierul nostru. Daca masura si culoarea comandata de o clienta este gata facuta, atunci produsul vine imediat. Daca nu, se ia in lucru. De aici apar diferentele mari in ceea ce priveste termenul de livrare. Va rugam sa tineti cont de faptul ca orice clienta a noastra care are o urgenta si ne comunica acest lucru se lucreaza cu prioritate pentru a se onora comanda cat mai repede cu cutinta. Urgentarea unei comenzi nu presupune taxe suplimentare , ci doar o buna comunicare intre noi si dumneavoastra.

Cum se livreaza produsele?

Livrarea se realizeaza prin firme de curierat rapid care confera rapiditate si siguranta. Optiunea de livrare prin curier confera confortul livrarii "door to door".

Pe teritoriul Romaniei livrarile se efectueaza prin firmele Cargus si Sameday, iar in restul Uniunii Europene livrarile se efectueaza prin DHL.

Cum platesc?

Pentru livrarile pe teritoriul Romaniei, plata produselor comandate se poate efectua in sistem ramburs (cash la livrare) , cu cardul pe site in momentul finalizarii comenzii online. Pentru livrarile in afara Romaniei, plata se efectueaza exclusiv cu cardul pe site.

Achitarea in sistem ramburs inseamna ca plata o veti face in momentul receptiei coletului, dupa verificarea integritatii fizice a acestuia. Atentie ca majoritatea firmelor de curierat nu accepta decat plata in numerar.

Cum returnez/schimb un produs ?

Descarca FORMULAR PENTRU RETURNAREA PRODUSULUI SI RESTITUIREA BANILOR 

Descarca FORMULAR PENTRU SCHIMBAREA PRODUSUL PRIMIT CU ALT PRODUS

Daca nu corespunde marimea sau nu iti place cum vine produsul, ai dreptul sa il returnezi . Termenul maxim in care pot fi returnate produsele este de 14  zile calendaristice de la primirea coletului, conform OG34/2014. Coletele cu produsele returnate in cea de-a 15-a zi dupa primire vor fi refuzate!

Costul transportului va fi suportat de CLIENTA. Coletul trebuie trimis inapoi cu ramburs 0 lei. Firma nu are bani cash. Banii se returneaza doar in cont.

Pentru returnarea produselor este necesar sa completezi formularul de retur regasit in colet sau FORMULARUL DE RETUR de pe site, care contine urmatoarele detalii:

- numele persoanei care a efectuat comanda;
- numele si contul bancar (IBAN) in care doriti sa vi se returneaze banutii;
- numarul de telefon de pe care s-a efectuat comanda;

- numarul comenzii (este specificat pe factura)
- motivul returnarii;
- numele sau codul produsului/produselor returnate;

In cazul in care ati pierdut formularul de retur sau pentru alte nelamuriri nelamuriri puteti contactati Serviciul de Reclamatii la telefon 0774 650 434 sau prin e-mail la adresa [email protected]

NU trimiteti coletul prin POSTA ROMANA. Puteti alege orice firma de curierat doriti dvs care efectueaza livrarea “door to door” adica la adresa . Coletul trebuie trimis inapoi cu ramburs 0 lei. Banii se returneaza doar in cont.

Pentru ca un produs sa poata fi returnat, trebuie respectati urmatorii pasi:

- Produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi stare cum au fost trimise;

- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de purtare, spalare;

- Fiecare produs returnat trebuie sa contina etichetele, documentele impreuna cu care a fost trimis precum si sigiliul intact;

- Produsele care nu intrunesc conditiile mentionate nu vor fi acceptate;

- Nu se accepta coletele cu ramburs;
- Nu se accepta colete returnate prin Posta Romana;

Fiecare expediție este însoțită de toate documentele necesare pentru retur. Pentru a returna o comandă, adaugă formularul de retur împreună cu articolele pe care dorești să le returnezi în colet. Daca nu avem documente in colet, identificarea dvs poate fi dificila si finalizarea returului , respectiv restituierea banillor dvs poate dura mai mult.

Cum pot face o reclamație cu privire la un articol cu defect de fabricatie sau a fost ambalat gresit?

În cazul în care unul dintre produsele livrate are o problemă de fabricatie , ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur sau il poti schimba gratuit. Daca optezi  pentru returnarea produsului, te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată automat prin transfer bancar. Daca optezi pentru schimbarea produsului, te rugam sa completezi formularul online de schimb sau sa contactezi Serviciul de Reclamatii la telefon 0774 650 434 sau prin e-mail la adresa [email protected] Costurile de transport aferente returnarii sau schimbului de produs in cazul defectelor de fabricatie sunt suportate de noi.

Cum pot face o reclamație daca am primit alt produs decat am comandat?

În cazul în care unul din produsele primite de tine nu este ceea ce ai comandat datorita unei erori de ambalare la depozit, te rugam sa ne anunti in ce mai scurt timp cu putinta. Produsul gresit va fi schimbat de indata cu cel corect, iar costurile de transport aferente schimbului sunt suportate de noi.

Cum pot face o reclamație cu privire la o livrare incompleta?

În cazul în care pachetul primit de tine nu contine toate produsele din factura fiscala , te rugam sa semnalezi absenta produsului Serviciului de Reclamatii la telefon 0774 650 434 sau prin e-mail la adresa [email protected]. Notificarea unui astfel de incident trebuie facuta in scris prin mesaj sau email in cel mai scurt timp , dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii.

Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?

De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în maxim de 10 zile lucratoare prin virament bancar.

Primesc o confirmare atunci când coletul de retur este preluat?

Nu. Dar odată ce coletul este scanat o să apară în sistemul de tracking al firmei de curierat. De aceea este important să păstrezi numărul AWB-ului de retur si sa poti verifica statusul returului in sistemul de tracking al firmei de curierat pe care ai ales-o.

Pe ce cale îmi primesc înapoi banii?

Restituirea banilor are loc întotdeauna prin virment bancar. În cazul plății prin card, suma va fi virată în contul tău atașat cardului.. Dacă ai optat pentru plata ramburs, te rugăm să introduci datele bancare (IBAN & SWIFT) în contul tău de client. De îndată ce primim produsul returnat, îți vom vira banii în cont. Tranzacția bancară poate dura însă câteva zile. În cazul în care ai întrebări, poți contacta în orice moment serviciul nostru de reclamatii. Te ajutăm cu plăcere.

Pe ce adresă să trimit retururile?

Adresa de livrare exactă pentru trimiterea retururilor este tipărită pe formularul de retur. In cazul in care ati pierdut formularul de retur sau pentru alte nelamuriri nelamuriri puteti contactati Serviciul de Reclamatii la telefon 0774 650 434 sau prin e-mail la adresa [email protected]. Te ajutăm cu plăcere.

Cum pot schimba un produs?

Daca masura nu ti se sau modelul nu te avantajeaza, te rugam sa completezi formularul de schimb sau sa ne contactezi (email, sms, messenger, whatsapp) in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 1 (unu) zi lucratoare de la primirea coletului. Daca trimiti solicitarea in termnul de 3 zile lucratoare de la primirea coletului, taxele de curierat aferente schimbului, pe teritoriul Romaniei, sunt suportate de noi. Daca trimiti solicitarea de schimb in termenul legal de 14 zile dar mai tarziu de 3 zile lucratoare, taxa de transport aferente schimbului va fi suportata de tine si este in valoare de 30 de lei teritoriul Romaniei. Poti schimba produsul cu alta marime. In cazul in care doresti sa schimbi modelul, atunci valoarea produsului sau a produselor pe care le soliciti in schimbul returului trebuie sa fie egala sau mai mare decat pretul facturat al produsului pe care il dati inapoi. In cazul in care alegeti ceva de valoarea mai mare, veti plati diferenta de pret ramburs la curier. In cazul in care nu exita diferenta de valoarea, nu veti avea nimic de achitat. Nu se poate realiza schimb de valoarea mai mica decat returul intrucat nu se poate procesa pe aceeasi comanda si schimb si resituire de bani.

De cate ori pot schimba un produs?

Daca ati trimis deja o solicitare de schimb de produs in baza comenzii initiale, atunci nu mai puteti solicita inca o data schimb. Pentru o comanda se accepta o singura data schimbul produsului cu taxele de transport gratuite. Daca nici schimbul pe care il primiti nu corespunde cu dorintele dvs, singura cale care va ramane este returnarea produslui si restituirea valorii produsului . Returnarea produsului shimbat respecta regulile de retur ca orice alta comanda, in termnul legal de 14 zile de la receptionarea coletului.